söndag 2 mars 2014

Vi väntar fortfarande!

Den 27/12 2013 såg det ut så här i vår lägenhet i Jakarta
sen dess har vi inte sett våra ägodelar!
Saknar verkligen vissa saker som finns i dessa kartonger!
Det jag gillar att pyssla med finns i dessa!
Känner mig frustrerad! Visst kan vi köpa saker här nere för att ex baka, resa runt....
men vissa saker är specifika för att jag vill göra det jag gillar och de finns inte att köpa här... grrrrrrr...grrrr...

Eftersom Per har varit sjuk så har arbetstillståndet blivit fördröjt med ca 6 veckor.
Nu är det klart!
Då visar det sig att "flyttfirman" behöver låna hans pass och tillstånd i 4-7 dagar....
vilket inte funkar så jättebra då Per reser utomlands 3 av 4 veckor per månad.
Så jag har konstaterat att ....troligtvis i mitten av april
har vi våra saker.
Nu har det gått 9 veckor...trum...trum...trumm...
ytterligare 5-7 veckors väntan.
 :(     :(    :(
Nä, just nu är jag inte positivt inställd till detta!
Får vi överhuvudtaget våra saker innan jag åker till Sverige på semester?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar