fredag 28 februari 2014

Schvisss...dags att resa tillbaka till Bangkok

Torsdagen fortsatte vi jakten på skor
och lite annat men inget!

Jag fick träffa Atika!
Vi åt lunch tillsammans och pratade massor!
Sänder åter ett stort grattis och håller tummarna för att allt går bra med den nya kommande familjemedlemmen! Så spännande!


Fredag var det dags att hämta ut visumet
Jaha, då får jag stanna 60 dagar i Thailand utan att behöva åka utomlands.

Vi fortsatte jakten på skor idag och jag hittade till slut ett par som jag ville ha.
Har provar dem säker i 5 andra butiker under veckan men fel storlek, out of stock, fel färger, eller högersko är ej lika med vänster sko.....
Åhh, jag hade nästan förträngt dessa sopkärror. 
Glömt att de så många och överallt oavsett väder och tid.

Vi såg några väldekorerade äpplen
men att de kostade 15 SEK/st är knäppt!

Trött i fötterna efter att ha jagat runt i shopping Mall i 3 dagar
så var det skönt att slappa en stund i fåtöljen
tillsammans med Ipaden...

Fått det viktigaste uträttat;
nytt visum för 60 dagar samt 1 par sköna skor
Dessutom fått träffa Laila och ätit god mat och en massa gott att fika!
I morgon lördag är det resedag tillbaka till Bangkok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar