onsdag 19 mars 2014

Veckan som gått (w 12)

Per har jobbat i Bangkok denna vecka...
eller han har utgått ifrån Bangkok....
Jag var på SWEA´s bokklubb i veckan.
Innan besöket så hittade jag i en mataffär 
 svensk baconost!

Sedan blev det en kombination lunch-middag
En portion pommes var ganska så stor.
De 3 tillhörande dippen var inte helt fel heller...mums...
Det gick åt en öl för jag var törstig..mums...
och grillspetten var goda! ...mums...
Därefter en kort promenad till bokklubben!
Jag kom inte hem förrän strax efter kl 23...
Per var snäll och mötte mig vid Skytrainstationen!
Så det blev en nattpromenad hem mitt i veckan!


Fredag!
Då går vi till shoppingmallen och spanar in vår grill:
 En behändig portabel bordsvariant
 med lock!
Och gott blev det!

När vi passerade scengolvet i Mallen var det massor av barn som uppträde!
Livat värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar