lördag 22 mars 2014

Äntligen!

Äntligen! Äntligen!
Som vi har väntat!
Våra saker packades den 27/12 i Jakarta
idag 22/3 i Bangkok
kom kartongerna!
 De började med att sprida ut kartongerna i rätt rum.

Sedan plockades allt ut ur karongerna
 och köket blev som ett "bombnedslag".

Alla kläder, handdukar, sängkläder
hamnade på sängen...
Bara att plocka in alla saker på plats.
 Bokhyllan i TV-rummet fylldes

Vid denna "läshörna"
 hamnade vår lilla samling av träsouvenirer.
Fler lär det nog bli...

Försökte få ordning på bokhyllan i sovrummet
 men det gick inge bra
för det fattas fotoramar, fotografier som ska printas ut
och tavlor som ska hängas upp...
Det få vara till en annan dag.
Jag ska nu hänga upp kläder och röja i köket!
Köksredskapen fick "tillfällig" förvaring i några ugnsformar-
saknar bra lådor i lådorna för dessa! -Typiskt!

Per har jag skjutsat till flygplatsen 
för han ska till Indonesien och jobba.
Jag tar en bok och lägger mig och läser i soffan!
Något ska jag väl ha och göra i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar