söndag 2 februari 2014

Lottas födelsedag!

Idag så är det min födelsedag!
Eftersom Per är inlagd på sjukhuset igen, sedan en vecka tillbaka, så har det inte varit någon större aktivitetsförberedelser för denna dag.
Han tog permission några timmar så vi kunde gå till närmaste shopping Mall och äta lunch på en restaurang.
Efter lunchen så åkte jag till nya lägenheten och packade upp våra saker som jag hade slängt in där i fredags.
När jag var nästan helt klar med detta så
gick jag ner till poolen och slappade en stund.

 Vid poolen finns ett litet gym och det ska jag prova på i morgon bitti 
Efter badet  så gick jag en sväng i närområdet innan det mörknade och det var ett hyfsat lugnt område med villor, några restauranger, spa och andra lokala företagare.

Tillbaka till lägenheten och göra klart det sista..
Det kombinerade gästrum/kontor är nu klart.

Sedan bryggde jag mig lite kaffe och slöade i soffan
En lugn avslutning på dagen.

God natt alla!
Tack för alla gratulationer!
I morgon en ny dag med nya utmaningar!
💐

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar