torsdag 30 oktober 2014

Vecka 44

Per åkte direkt från Filippinerna till Sverige och jag åkte ner till Ban Phe för att göra ett eget äventyr.
Nej, detta är inte vårt flyttlass men det kan vara en möjlig lösning om vi ska flytta till en annan ort i framtiden

En dag strax efter att regnet hade upphört låg denna
2,5 m långa Bandvaran mitt på vägen.

Tog en stund innan h*n förstod att den skulle kliva av vägen.




En annan dag såg jag denna orm (ca 1m) äta upp en groda

Vet ej vad det var för sorts orm men när den ringlade in under trappan så syntes den inte...
 har den legat där de andra gångerna  när jag har passerat...

Det blev helg och jag hade en kurs som jag skulle färdigställa för 4 elever
 brunch, bok, kaffe, sand och havsbrus...  helt okej.

 Otroligt vackra solnedgångar har passerat denna vecka!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar