tisdag 19 mars 2013

en arbetsvecka - hur kan den se ut? del2/Serpong

Vi startade morgonen med att äta frukost ihop!
Sedan åkte Per iväg för ...typ...kundbesök och nåt annat..... 
Jag tog en kort vända i gymmet för att vid halv 9 - 9-tiden blev jag hämtad av Reene för vi skulle vidare till Mie och Laila och därefter till Serpong för lite shopping.
Om jag nu ska erkänna så shoppade jag inteså mycket men det fanns andra vänninor i mitt sällskap som shoppade desto mer.... skor, väskor, kläder...

På hemvägen var det inte så mycket tjatter i bilen, vi var nog trötta allihopa..
 Renee, Laila och "Drivern Dinau"
Mie

Eftersom två av mina vuxenstuderande i Svenska har semester pga olika anledningar
så blev kvällen lugn för mig,
och Per kom hem hyfsat i tid så vi kunde äta middag ihop!
Under tiden jag gör middag hinner han ner till gymmet för att motionera löpbandet!

Vi ska nu försöka få ihop vår resplan för Vietnamresan till påsk.
Efter ett snabb överläggning  om reserutten och tider, så åker Per iväg till någon Pub för att möta en arbetskollega och jag tar över "ansvaret" med kontokort och diverse bokningar och beställningar.
Denna resa är inte bara en semester/nöjesresa, Per ska ju även jobba på de vanliga arbetsdagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar