måndag 18 mars 2013

en arbetsvecka - hur kan den se ut? del1

Denna vecka jobbar Per i Jakarta!

Måndag 18/3-13
Vi äter frukost tillsammans innan Per ger sig iväg på kundbesök tillsammans med någon säljare från kontoret. Han går ner till garaget runt halv åtta tiden för att hämta bilen och sedan köra ut någonstans i Jakarta, vilket kan ta mellan 1½.-2½ timme att förflytta sig ca 10-20 km, du vet aldrig.
När han har åkt går jag ner till gymmet och "går" på löpbandet i 1 timme och går därefter ut till någon av poolerna och simmar sedan i ca 30 min.
På planeringen för mig idag måndag var Svenskundervisning för personer som vill lära sig svenska med ett annat modersmål.
Dessa böcker använder jag mig utav,
beroende på hur långt de har kommit i kunskaperna.
All vuxenundervisning sker på seneftermiddag och kvällstid samt även söndag seneftermiddag.

Idag blev några lektioner inställda så jag hann med lite:


Jag skrev ovan att Per var iväg på lite kundbesök och kvällen slutade för honom.............
han kom hem strax efter kl 01.00 ...................

Jag inväntade inte honom! Jag åt middag själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar