fredag 22 februari 2013

Snart helg

Per är fortfarande på jobb i Thailand och jag "hoppar" runt.
Knäet blir bättre men det gör fortfarande ont i själva knäskålen när jag går...
men snart så!
Jag längtar efter att få komma ut och gå på långpromenader! 
Att hoppa runt i lägenheten är inte riktigt samma sak som att vistas ute bland människor eller att gå på löpbandet nere på gymmet.

Det har inte blivit mycket med svenskundervisning på kvällarna heller eftersom jag har lite svårt att sitta still en längre stund på en stol - soffan har funkat bäst.


En av studerande tog med sig lite saft till mig så jag kunde få en "mysfredag", tack Anna!

Laila var över på förmiddagsfika idag 
och hon hade med sig hembakad kaka och jag bjöd på svenskt kaffe.

Så än har det inte gått någon nöd på mig!

I morgon ska jag halta iväg på 50 års kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar