söndag 17 februari 2013

Helgtripp till Thailand, söndag

Denna dag blev lite avslagen utifrån de små händelser som redan hade skett i Thailand, plus att vi hade några kära anhöriga i Sverige som var mycket sjuka. Vi var lite försiktiga idag.
Jag var mycket lugn pga smärtan i knäskålen och att knäet hade svullnat upp under natten.

 På förmiddagen hade vi balkonghäng!


Jag vilade i soffan mitt i lägenheten - nära till det mesta.

Vid lunchtid gick Per, Lennart och Chatarina på långpromenad.
De hittade en trevlig vätskekontroll efter vägen, vilade sig lite och sedan gick de tillbaka.
Vi åt lunch och det blev rester från "drive-home-dinner" igår. Det var så mycket mat så de 4 portionerna gott och väl hade räckt till 8 personer.

På eftermiddagen blev det poolhäng för dem som kunde gå!
Jag satt på balkongen och vaktade, tittade på ....
jag såg även att de tog en promenad ner till beachen och badade bland vågorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar