onsdag 20 februari 2013

Onsdag igen?

Tiden, dagar, veckor och år bara rusar iväg!

Idag så har jag fått erfara en ny smakupplevelse

Grodlår!!!
Tänker inte berätta vad jag tycker, tänker eller anser!
Du får skaffa din egen uppfattning!

Restaurangen som jag besökte med några internationella vänner heter Koi Mahakam och ligger inte så långt bort från vårat område... men man vet aldrig hur lång tid det tar att åka....


Entrédörrens handtag!

En trivsam restaurang.

 Lotta (svensk) Nancy (kinesisk) Jasmin (kinesisk) Helen  (japansk) Iréne (norsk) Noriko (japansk)

 Iréne beställde in grodlår så att alla skulle få smaka. Hon fick börja!

 På väggarna hängde det stora tavlor och alla var till salu, så med andra ord, nästa gång så hänger det en annan tavla här...troligtvis...

 Några beställde in efterrätt...

Jag linkade runt när jag skulle förflytta mig, en rollator att stödja mig på samt en varningstriangel på ryggen hade inte varit helt fel!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar