onsdag 29 maj 2013

Onsdag vecka 22

När jag vaknade i morse funderade jag på att gå på lunchbio . Se en film som inte Per vill se..
När jag sedan stod utanför bion så  ---- näää.
Jag promenerade runt i PIM ett tag och gick sedan hem och åt lunch.

Per hörde av sig vid 16-tiden och meddelade att han skulle ta ut sin kollega från Indien på middag ikväll.
Okej, Mr Indien är lite kinkig med maten.
Så jag gick tillbaka till PIM och kollade menyerna på de olika restaurangerna, om det finns något som ska eventuellt passa åt honom.
Mina förlag på restauranger är:

så vi får väl se var de hamnar!

Det påstås att det är "Dryseason" nu. (Torrperiod i regnskogsklimatzon)
Men det regnar fortfarande varje dag och större delen av dagen är det mulet.
På förmiddagen idag var det hyfsat väder men när jag skulle gå tillbaka till PIM för att kolla in lite restauranger så såg himlen ut så här:
 Det var bara att ta med sig paraplyet.
Har man inte med sig paraplyet så regnar det, eftersom jag hade med mig mitt så sprack det upp på himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar