onsdag 10 april 2013

Så här i början av veckan

Jag har så här i början av veckan inga svenska lektioner på kvällstid, 
då mina studerande är på Bali, jobbar över osv....
Jag tog en promenad till PIM för att se om den nya utbyggnaden börjar bli klar
Nu är det inte mycket kvar för hantverkarna
att färdigställa på annexet. 

 En av övergångarna från PIM1 och PIM2 till den nya delen.
Det verkar som det blir mycket nya restauranger här.

Rulltrappa ner till den nya Entrén 

 Restauranger och caféer har börjat komma i ordning 
och fler är på gång, om ett par veckor så är det ca 8-10 nya restauranger här.


Nästan varje morgon går jag ner till gymmet efter frukosten för att gå en timme på löpbandet och därefter går jag till poolen och simmar några längder.
  Idag så stod denna lilla krabat vid bassängkanten och solade, 
den passade på innan regn och åska kom in över oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar