tisdag 16 april 2013

AWA Spring Charity Bazaar

Dagens utflykt!

 Jag åkte med Renee hit
 Vi kom hit precis när Bazaaren öppnade
Det var mycket batik, smycken och träsniderier och lite annat.

Vi fyndade en del fina batiksaker
(blir bra som presenter till hemresan i sommar)

Hittade denna fina topp
men tyvärr i fel storlek.
Fotade av den.... om jag vid tillfälle hamnar framför min symaskin som är i Sverige så ska jag sy mig en...


Fina tyger



Fina presentförpackningar till vinflaskor
Nu hade jag inga vinflaskor hemma men ni förstår grejen!!!!


När vi hade gått runt i ca 3 timmar var vi hungriga.
Dagens lunch: Nasi Goreng Ayam 
Det var något rött i .... är det månne tro jordgubbar?
Nej, Renee, det är korv!!!!

Vi åt en varsin stor portion Nasi Goreng + 1 vatten + 1 te + efterrätt = 58 Sek = 29kr/person.
Det är vettig lunchkostnad.... och vi blev ordentligt mätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar