onsdag 22 januari 2014

SWEAs årsmöte och annat!

Dags för mitt första SWEA-möte
(http://swea.org/        http://bangkok.swea.org/)
Jag tog skytrain till Ekkamistationen
och väntade där in några fler som skulle på årsmötet
 Denna taxibil "grisabil"" tog oss vidare till 
F.A.B
(Intressant projekt! Läs mer genom att klicka på nedanstående länk)
http://foodacademybangkok.com/
där vi hade mötet och sedan inmundigade vi "lättmat" med dryck till.
Jättegott! Tack Susanna!
För mig som var ny .. jag hade fullt upp med att lära mig namn.
Gav upp och tog kort och fick dem att fylla i en namnlista,
så är det fel namn vid rätt person så är deet inte mitt fel!
Kristina, Berit, Camilla, Eine och Annika

Sara, Annika, Kerstin och Agneta

Sara, Annika, Kerstin och Maria

Eva, Susanna(ryggtavlan), Kristina och Berit

Berit, Susanna, Camilla. Eine och Annika

Sara, Annika, Kerstin, Maria och Gabriella

Fick med mig en tidning hem
Mycket intressant läsning!

Jag köpte med mig "SWEAs Grillset" hem
så nu är det "bara" resten som fattas för att få till en härligt grillkväll!

Fick även med mig ett strykjärn hem
En familj ska flytta och har bara nyttja detta järn ett par månader...så nu ska vi (jag) nyttja den...

Det är vinterperiod här nere nu
och det är kallt ... sov under dubbla täcken i natt!
Hade hoppats på att det skulle bli varmare under förmiddagen
men efter gymmet så var det inte så mycket varmare ute.
Dessutom blåser det iskalla vindar ute...brrrrr...
Det varmaste stället just nu är gymmet.
Att gå eller springa på löpband och cirkulera runt bland alla maskinerna är ganska så tråkigt, tycker jag,
men det måste göras för att hålla igång konditionen!
Löpbanden här har en TV-monitor...så tiden går lite fortare och inte fullt så tråkigt att gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar