söndag 21 september 2014

Vecka 38 och helg!

När Per kom i fredags var han trött, lite mer trött än vanlig så han tog sig ett Spabad i väntan på middagen!

Under lördagen satt han framför datorn hela dagen och jag tog med mig min "läxa" ner till poolen en stund... men det blev lite för varmt efter ett tag.

På kvällen var det dags för ett besök på en tysk restaurang här i Bangkok
Tawandang German  Brewery 


Per, Chavalit och Håkan 


Entrén 






Uppträdande hela kvällen på scenen.

Mycket öl fanns det!

Lotta och Per

Chavalit

Håkan

Öl i rör!


Uppträdande 


Ängeln Lotta 
 Ängeln Per

 Änglarna Per och Lotta

De har en "prylbutik"
 så Per köpte en T-tröja och en keps

och jag en T-shirt 
 som ska bli en tavla!

Under söndagsmorgonens promenad mötte vi en varan

 som snabbt som tusan sprang in här bland skräpet när vi kom, vilket jag tyckte var bra..för han/hon ca 1 meter lång.

På eftermiddagen blev det ett besök på IKEA och MEGABANGNA
Svenska pepparkakor, flarn, ädelost och lax!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar