fredag 13 juni 2014

Spadag och annat.



Lotta med väninnan Siv
har bokat in sig på en spadag på Färna 

Vädret på förmiddagen var fint

så vi njöt av att sitta utomhus

och känna lite på jacuzzin

och Lotta passade på att tvätta fötterna innan det var dags för spabehandlingen.

Så här såg Siv ut efter behandlingen

och jag så här.
Jag brukar inte bry mig om min frisyr eftersom mitt hår är som det är och nu var det värre än någonsin efter behandlingen.....suck!

Därefter gick vi upp till herrgården och åt lunch

Dagens meny



Vet inte riktigt vad denna betjänt tittar upp på men när vi gick runt här inne så kände vi oss iakttaga!

Lite info om området
Färna

Sen så åkte vi hem till Siv
för att dricka lite vin och äta snacks
Vår favorit är att göra ett eget Rosé
med att blanda vitt och rött vin.

På kvällen så var det undersökning och checkning av diverse mobiltelefoner


Sen så blev det fredag 
Vi har haft lite strul med köksavloppet ett par dagar
och det har vi inte nu längre.

Vi hämtar vatten till djuren nere vid sjön och idag fredag var det gråväder ute, riktigt ruggigt kallt - tycker jag

I kväll blir det fredagsmys med hemlagade hamburgare och annat gott!
Ha en bra kväll folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar