tisdag 11 juni 2013

Måndag vecka 24

Då är jag på Arlanda igen.
Jag ska inte ut o flyga utan mina döttrar.
 Maja o Maria ska till London på semester!

Vädret ser ju lite oroligt ut, så de får nog en guppig färd där uppe
 Jag åkte hem och fortsatte att jobba runt i trädgården innan regnet
och jag hann med
 det mesta!

 Pendragon vaktar mattes bil medans hon är borta.
Se men inte röra!

När jag skulle räkna in djuren för kvällen saknade jag Lilltjuren.
De andra kosssorna var i närheten över 1 timme 
 innan han kom knallandes från träskmarken
 och då var han skitig ända upp på magen!

 En av årets kalvar stirrade på honom!

Här visar Pendragon stolt upp sig då han har jagat kanadagäss
utan att bli smutsig eller blöt!

I kvällssolen tog jag lite kort på några blommor

blommor och bin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar