onsdag 2 maj 2012

Förmiddagsfika!

En norsk väninna som har bott några månader i en lägenhet i vårat område har nu flyttat till ett hus med sin familj. Jag, tillsammans med två andra norska vänninor besökte henne på förmiddagen. Chaufförerna som skjutsade oss dit hade problem att hitta men efter att ha snurrat runt på samma gator och rondeller flera varv så lyckades vi komma till rätt hus...... Tur att jag inte försökte mig på att hitta hit på egen hand med min cykel och papperskarta - det hade inte gått!
Vi fikade äppelpaj (mums), glass och färsk frukt och pratade en hel del......
Hennes hus var stort men det som tilltalade mig mest var deras entré... jättestor, högt i taket, härliga färger och häftiga tavlor....
Så när jag tog kort på ena väggen med vänninorna i soffan; blev Irene, Anne May och Line ganska så små... 

Så det var bara att ta ett kort till och aktivera zoomern på kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar