måndag 2 april 2012

Ändrade planer

Det var meningen att vi skulle till Malaysia denna vecka men i sista minuten blev det ändrat och framflyttat 2 veckor. Jag (Lotta ) måste resa ut ur Indonesien med jämna mellanrum för att fylla på mitt Visum.
Så en sådanhär mellandag eller en vanlig måndag så passade jag på att 
baka bullar.

Under tiden som degen jäste så simmade jag några längder i poolen.
 Med hjälp av hit leverade varor från Sverige så gick det bra att baka
kanel- och vanniljbullar.
De andra gångerna jag har bakat bullar så har jag saknat vaniljsocker och pärlsockret samt
mina tvättbara bakplåtspapper.

Det drog in ett riktigt åskoväder medan jag väntade på att få grädda bullarna...
så inget mer dopp i poolen ....

Så blir det gott kaffe till de nybakade bullarna!
Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar