lördag 3 mars 2012

Puncak 24/2 - 25/2 2012

Working week end with Seco Tools
Vi fick en kortfattad vägbeskrivning till det hotellet vi skulle till strax utanför Bogor och vi blev lite fundersamma när vi såg dessa djur strax före infarten till hotellet.

Här är hela Secogänget framför hotellets entré.

Hotellet vi bodde på heter Seruni Hotel och har en underbar park utanför och vyn runtomkring är helt otrolig! En perfekt plats att ha relaxhelg på!




Hotellets pool hade en egen konstgjord sandstrand!

Duscharna var konstgjorda elefanter.



Hotellrummen kändes lite kungliga.
Denna tavla är tredimensionell och den hängde i duschen!

Jag (Lotta) hittade en groda och kysste den för att se om min drömprins skulle komma..

Jag väntade, väntade och väntade och inget hände..
vilket jag tycker var bra för jag har redan min prins..

... Prins Per!

 Fredagskvällens aktivitet förutom mat var en massa lekar



Per och Lotta gick på promenad ner till byn på lördag förmiddag och hittade denna spindel som byggde ett gigantiskt spindelnät intill vägen vi promenerade på.
Spindelns kropp är 6 cm lång och drygt 1 cm bred... så den är stor!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar